Los Angeles naar New York - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Robin Brouwer - WaarBenJij.nu Los Angeles naar New York - Reisverslag uit Londen, Verenigd Koninkrijk van Robin Brouwer - WaarBenJij.nu

Los Angeles naar New York

Blijf op de hoogte en volg Robin

14 Juni 2015 | Verenigd Koninkrijk, Londen

Zie voor het laatste verslag mijn facebook!

Hier wil ik iedereen bedanken voor de super leuke berichtjes dit jaar. Onwijs leuk dat jullie mij een beetje in de gaten hielden. Ik hoop jullie weer snel te zien!

Groetjes

Https://www.facebook.com/robin.brouwer.50

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Robin

Vanaf 5-7-2014 ga ik een wereldreis maken. Ik ben van plan om eerst Azië te verkennen. Vervolgens wil ik door naar Australië. Daar ga ik via Melbourne naar Cairns. Vervolgens door naar Nieuw-Zeeland. Daarna richting Amerika, waar ik eerst nog een tussenstop op Hawaii en/of de Fiji eilanden maak. Om vervolgens via Los Angeles naar Las Vegas naar San Fransisco en uiteindelijk naar New York te gaan. Dit is in grote lijnen mijn planning. Hier kan natuurlijk van alles nog aan veranderen. Ik heb hier een jaar voor uitgetrokken.

Actief sinds 27 Juni 2014
Verslag gelezen: 7038
Totaal aantal bezoekers 28168

Voorgaande reizen:

05 Juli 2014 - 04 Juli 2015

Wereldreis!

Landen bezocht: