It's not about the destination but it's about... - Reisverslag uit Sydney, Australië van Robin Brouwer - WaarBenJij.nu It's not about the destination but it's about... - Reisverslag uit Sydney, Australië van Robin Brouwer - WaarBenJij.nu

It's not about the destination but it's about...

Blijf op de hoogte en volg Robin

01 April 2015 | Australië, Sydney

The Journey!

Australia, time flies when something is great! And Australia was great!

The people, landscapes, waterfalls, rainforest, the beautiful beaches, national parks, the wildlife, great barrier reef, Fraser island, Whitsundays, Great ocean road, the Zoo's, sanctuaries and aquariums, champagne breakfast with wildlife on Magnetic island, kayaking with dolphins in Adelaide, holding koala's, feeding kangaroos, rafting on the Tully river, skydiving in Cairns, snorkeling and diving on the Whitsundays and great barrier reef, surfing in Byron bay, driving my own 4x4 jeep on Fraser island, watching the fireworks in Sydney, the amazing sunsets, the botanic gardens, Coogee to Bondi beach walk, watching Australian soccer, celebrate a hot Christmas, couchsurfing in Surfers Paradise, hitchhiking on the eastcoast, sleeping in a campervan, the greyhound and premier bus, the beer/hangovers and even the hostels were not too bad!

Australia you are great! But especially all the people who i met! thanks for the amazing time!

Voor mijn moeder even een stukje in het Nederlands!;)

Australië mag er dan op zitten, maar er staan nog 2 super leuke dingen voor de boeg. Of eigenlijk wel 4!

-Van 10 april tot 19 april ga ik het zuider eiland van Nieuw Zeeland verkennen! En vanaf 19 april komt Leah mij vergezellen en gaan we vanaf Christchurch omhoog naar het noorder eiland met een camper!
-Vanaf 28 april tot 8 mei doe ik een roadtrip in Californië met Kunal! En daarna van 13 mei tot 2 juni doe ik een groepsreis vanaf Los Angeles naar New York waar ik mijn ouders en zusje weer ga weerzien.
-Dan nog een korte tussenstop in Londen voor een aantal dagen waar ik mijn broertjes Daan en Thom ga weerzien.
-Last but zeker not least, op 19 juni land ik in Eindhoven waar ik nog even een weekendje met mijn vrienden ga doorbrengen!

Van de hele oostkust heb ik een soort collage gemaakt. Ik hoop dat ik deze kan uploaden zodat jullie precies kunnen zien hoe de reis was vanaf Sydney naar Cairns. Ook wil ik iedereen nog bedanken voor de lieve berichtjes op mijn verjaardag!

Tot over 2,5 maand!

Robin



  • 01 April 2015 - 09:19

    Gea:

    Van Robin, wat een prachtig jaar voor je. Geweldig dat je dit kunt doen, met gepaste gedachten" wil ik ook" lees ik met plezier je verslagen. Wat is de wereld mooi. Geniet van de laatste 2.5 maanden. Dit pakken ze jou nooit meer af. Geniet liefs GeA doe de groetjes aan Leah

  • 01 April 2015 - 09:41

    Mams:

    hey Robin, bedankt dat je nog even aan mij denkt, nu moet je vader het andere even vertalen ook voor oma want ook die kan geen Engels. En je weet ze houden een map bij van jou avonturen. Geniet nog even van je leuke reisjes en natuurlijk van Leah en Kunal, dan zien we jou 3 juni wij hebben er zin in!! Dikke knuffel van je mams xx

  • 01 April 2015 - 12:42

    Teus:

    Wat mij ook wel interesseert is wat geef je kangoeroes te eten?
    Weer bedankt voor je verslag(opsomming wat je allemaal gedaan hebt) is geen kattenpis.
    Hoop inderdaad dat je collage er helemaal uitkomt want het is een hoeveelheid , niet normaal.
    Gezellig weer iemand bij je te hebben waar je toch weer wat mee kan verhalen over Wieringerwerf .
    Dat laatste is nog redelijk ver weg maar zoals je planning is gaat het snel.
    Als ik het begrijp is dit verhaal de laatste want je zegt tot over 2 1/2 maand hopp dat daar allemaal uitkomt wat je (jullie) van plan zijn dus tot ziens ,kijk er wel naar uit.


  • 01 April 2015 - 13:23

    Vaders:

    Mooi verhaal, ik heb het even om gezet in Hollands voor "mams" en je opa en oma. We begrijpen het wel, je praat, denkt en droomt in de Engelse taal, dus dan ga je ook in het Engels schrijven. Leuk al de collages, wij bedenken de tekst.
    Nog twee maanden dan gaan we je weer zien, ik zie er erg naar uit. Tot die tijd veel plezier en geniet.

  • 01 April 2015 - 22:01

    Lia:

    Wat gaat de tijd toch snel! Je laatste avonturen zijn bijna begonnen. En wat heb je veel gezien. Prachtig hoor. Nieuw Zeeland schijnt zooo mooi te zijn volgens mijn familie. Nog veel plezier en we zien je gauw weer op de administratie haha. Gr

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Robin

Vanaf 5-7-2014 ga ik een wereldreis maken. Ik ben van plan om eerst Azië te verkennen. Vervolgens wil ik door naar Australië. Daar ga ik via Melbourne naar Cairns. Vervolgens door naar Nieuw-Zeeland. Daarna richting Amerika, waar ik eerst nog een tussenstop op Hawaii en/of de Fiji eilanden maak. Om vervolgens via Los Angeles naar Las Vegas naar San Fransisco en uiteindelijk naar New York te gaan. Dit is in grote lijnen mijn planning. Hier kan natuurlijk van alles nog aan veranderen. Ik heb hier een jaar voor uitgetrokken.

Actief sinds 27 Juni 2014
Verslag gelezen: 502
Totaal aantal bezoekers 28126

Voorgaande reizen:

05 Juli 2014 - 04 Juli 2015

Wereldreis!

Landen bezocht: