Bijna zover! - Reisverslag uit Wieringerwerf, Nederland van Robin Brouwer - WaarBenJij.nu Bijna zover! - Reisverslag uit Wieringerwerf, Nederland van Robin Brouwer - WaarBenJij.nu

Bijna zover!

Blijf op de hoogte en volg Robin

27 Juni 2014 | Nederland, Wieringerwerf

Poeh, nog 1 weekje werk....

De vraag "heb je alles?" heb ik nu wel al 100 keer beantwoord. Geen idee!?? Hoop het wel en anders zien we het wel.

Paspoort: Check Ehbo dingetjes: Check
Pinpas/Creditcard: Check Wat kleding: Check
Backpack: Check Zonnebril: Check
Tablet/Telefoon: Check Camera: Check
Opladers: Check Schoenen en slippertjes: Check
Vaccinaties/paspoort: Check Plus wat handige spulletjes: Check!

Volgens mij kom ik zo een heel eind!

In ieder geval onwijs veel zin in en zo nu en dan een verhaaltje (voor mijn mama), zodat jullie mij toch nog een beetje in de gaten kunnen houden.


  • 28 Juni 2014 - 07:46

    Opa:

    Het begin is er nu nog uit Wieringerwerf de volgende ? Ben ontzettend benieuwd in ieder geval je hebt al veel van mij ontzettend veel geluk erbioj.

  • 28 Juni 2014 - 09:02

    Piet D:

    en dan in de laatste week afscheid nemen van (bijna) iedereen. Wordt een zware week joh

  • 30 Juni 2014 - 10:00

    Tal:

    Komt allemaal goed schatjuh!

  • 02 Juli 2014 - 22:30

    Rob De Decker:

    Aanvulling op jou stukje tekst......

    'Een maat die de eerste 6 weken jou handje vast houdt' check!!!!

  • 03 Juli 2014 - 14:45

    Lia:

    Ja Robin, je moet het nu alleen doen. Wij zijn er niet meer om op je te letten. Heeeeeeel veeeeeel plezier en genieten.

  • 04 Juli 2014 - 23:38

    Marije:

    Je laatste nachtje op nederlandse bodem voor een lange tijd. Geniet morgen nog even onderweg naar het vliegveld van het platteland ;)
    Goede reis Robin!

    Groetjes van ons!

  • 05 Juli 2014 - 10:10

    Niels:

    Vergeet je appelmoes ook niet !! ik ga dat niet nog een keer brengen.

  • 06 Juli 2014 - 15:47

    Desiree:

    Ben je dur al? Heul veul plezier daar en geniet ervan!

  • 09 Juli 2014 - 13:37

    Margot:

    Hey Robin, hoe is het daar? Het lijkt hier op dit moment wel HERFST. Grrrr

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Robin

Vanaf 5-7-2014 ga ik een wereldreis maken. Ik ben van plan om eerst Azië te verkennen. Vervolgens wil ik door naar Australië. Daar ga ik via Melbourne naar Cairns. Vervolgens door naar Nieuw-Zeeland. Daarna richting Amerika, waar ik eerst nog een tussenstop op Hawaii en/of de Fiji eilanden maak. Om vervolgens via Los Angeles naar Las Vegas naar San Fransisco en uiteindelijk naar New York te gaan. Dit is in grote lijnen mijn planning. Hier kan natuurlijk van alles nog aan veranderen. Ik heb hier een jaar voor uitgetrokken.

Actief sinds 27 Juni 2014
Verslag gelezen: 894
Totaal aantal bezoekers 28205

Voorgaande reizen:

05 Juli 2014 - 04 Juli 2015

Wereldreis!

Landen bezocht: